domingo, mayo 11, 2025

Les platges del sud busquen solucions conjuntes a la regressió de l’arena

Les platges del sud busquen solucions conjuntes a la regressió de l’arena

Els veïns i veïnes de les platges del sud de la Comunitat Valenciana mostren el seua incertidumbre de la regressió de l’arena.

S’ha celebrat una reunió en Miramar on s’ha acordat actuar de forma conjunta i demanar solucions als organismes competents. En aquesta sessió han estat presents els alcaldes de Piles, David Morant, l’alcaldessa de Miramar, Pilar Peiró, Àlex Ruiz de Bellreguard, Javier Planes de Daimús, i dos representants de la plataforma veïnal Salvem les platges del sud.

Açò no es d’ara, ja que alguns municipes, com és el cas de Miramar, ja fa anys que traballen per obtenir solucions. La reivindicació s’accentua a causa del temporal Glòria.

- Publicidad -

«L’Ajuntament de Miramar fa anys que està darrere d’una solució que pare la regressió de la nostra platja, un espai natural que amb els anys, i diferents problemàtiques, tan degudes a la mà de l’home, com els temporals i el canvi climàtic, està desapareixent», va manifestar Pilar Peiró.

«Amb aquesta reunió es fa patent la unió de tots els pobles per fer front a un problema de tots i totes i la necessitat que tenim urgent de tenir una solució real que fa anys que estem buscant», va concluir l’alcaldessa de Miramar.

- Publicidad -
- Publicidad -

MÁS PLANES

- Publicidad -
- Publicidad -
- Publicidad -

El Real de Gandia organiza la octava edición de...

El Real de Gandia ya prepara su Cursa de la Dona Sklum. El próximo 1 de mayo...

Villalonga acoge una nueva edición del Festillop

El municipio de Villalonga volverá a ser el escenario del Festillop, un festival que se celebrará el...

Las Fallas en la Safor: estas son sus programaciones

La Safor ya está en Fallas. Gandia, Tavernes, Oliva y Xeraco son los cuatro municipios de la...