domingo, enero 26, 2025

Bellreguard manté el període de pagament a proveïdors en 15 dies

Bellreguard manté el període de pagament a proveïdors en 15 dies

El termini d’abonament de factures s’ha reduït dràsticament des de l’any 2015, quan era de 92,2 dies.

Bellreguard manté el període de pagament a proveïdors en nivells òptims, per baix dels 15 dies. La mitjana es va quedar en els 14,55 dies l’any 2019, menys de la sexta part dels 92,2 dies de l’any 2015.

L’Ajuntament de Bellreguard va contindre durant l’any 2019 el període de pagament a proveïdors en nivells òptims, amb una mitjana anual inferior als 15 dies. Es consolida, així, l’acurtament dels terminis de pagament de factures materialitzat durant els darrers anys.

Cal recordar que només quatre anys enrere, el 2015, el període mitjà de pagament a proveïdors es situava en els 92,2 dies, multiplicant per més de 6 el registrat el 2019.

- Publicidad -

Al llarg de l’any passat, el Període Mitjà de Pagament (PMP) va oscil·lar entre els 10,68 i els 17,82 dies, deixant una mitjana anual del 14,55.

La reducció i la contenció de l’índex del PMP és fruit, segons el regidor d’Hisenda i Promoció Econòmica, Joan Marco, de “les polítiques dutes a terme des de l’any 2015, que han fixat com a prioritat aquesta qüestió, dotant de recursos humans i materials al departament econòmic de l’Ajuntament”.

“Això, unit a l’esforç dels tècnics de l’àrea i a la millora de les finances municipals gràcies a la gestió realitzada, dóna com a resultat una major tranquil·litat dels proveïdors amb terminis cada vegada més curts en l’abonament de les factures”, ha afegit.

- Publicidad -
- Publicidad -

MÁS PLANES

- Publicidad -
- Publicidad -
- Publicidad -

Encuentro juvenil el 16 de noviembre en la Casa...

La Casa de la Marquesa de Gandia acogerá, el 16 de noviembre a las 17:00 horas, el...

Visitas Literarias en el Palau Ducal: los días 16...

El Palau Ducal de Gandia acogerá, los días 16 y 17 de noviembre, las Visitas Literarias con...

Programació cultural Real de Gandia: del 11 al 17...

El Real de Gandia anuncia totes les activitats culturals que s'han programat per a disfrutar al poble...