miércoles, marzo 12, 2025

El Director General d’Esport, Josep Miquel Moya visita el Poliesportiu d’Oliva

El Director General d’Esport, Josep Miquel Moya visita el Poliesportiu d’Oliva

El Director General d’Esports, Josep Miquel Moya ha comprovat durant la visita les mesures de seguretat existents al Poliesportiu, que garanteixen la pràctica d’esports sense contagi.

El Director General d’Esport, Josep Miquel Moya, la regidora d’Esport d’Oliva, Yolanda Navarro, i el regidor de Participació Ciutadana, Josep Escrivà, han visitat el Poliesportiu Municipal per veure l’estat del Trinquet i el protocol de seguretat implantat per l’Ajuntament d’Oliva i Serveis Esportius Municipals.

La resolució del 16 de juny de 2020, del Director General d’Esports, atorga a l’Ajuntament d’Oliva una subvenció de 38.236 € que cobrirà el 80% de les despeses de la reforma del Trinquet Municipal d’Oliva.

Imatges: Oliva.es

El Trinquet Municipal localitzat al Complex Esportiu Municipal, des de la seua construcció, ha tingut problemes de filtracions d’aigua a la paret lateral (nord-est) de 72 m de longitud, de formigó, on existeixen nombroses esquerdes, així com filtracions a la coberta superior.

- Publicidad -

Les futures reparacions consistiran en el muntatge de panels tipus sàndwitx (amb aïllament interior), que atenuarà els efectes del canvi de temperatures sobre el mur. Així mateix, millorarà la imatge exterior del Trinquet.

El Director General d’Esports, Josep Miquel Moya ha assenyalat que «hem passat moments incerts i complicats que han canviat les nostres vides de forma dràstica. En aquests moments estem, entre tots, intentant tornar a la normalitat i també, per descomptat, en matèria esportiva. Des de la Generalitat Valenciana estem ja regulant eixa tornada progressiva a les competicions i tornant a obrir les instal·lacions; això sí, sempre amb responsabilitat i prudència per part de la gent. Oliva ha estat una de les primeres localitats que han représ eixa pràctica esportiva. Des d’ací vull agrair l’esforç que s’ha fet des de l’Ajuntament d’Oliva en la implantació de les normes establertes a totes les instal·lacions de la ciutat per tal que la ciutadania puga practicar esport amb seguretat. Oliva disposa d’unes magnífiques instal·lacions esportives i hui en aquesta visita han pogut tornar a comprovar-ho.»

Per la seua banda, la regidora d’Esports d’Oliva, Yolanda Navarro ha agraït la visita de Josep Miquel Moya que ha tingut l’oportunitat de conéixer de primera mà les mesures de seguretat que s’han implantat al Poliesportiu Municipal i com no, l’estat actual del Trinquet d’Oliva. “Aquestes instal·lacions necessitaven una remodelació urgent que garantira la pràctica de pilota de forma segura. Els usuaris han celebrat aquest nou pas per a la remodelació” ha afirmat Yolanda Navarro.

- Publicidad -
- Publicidad -

MÁS PLANES

- Publicidad -
- Publicidad -
- Publicidad -

Magia y diversión llegan a La Vital para celebrar...

El Centro Comercial La Vital se viste de gala para celebrar la Navidad con una programación única...

Xeraco se prepara para acoger el Gran Fons Manolo...

Xeraco acogerá, el próximo 6 de enero de 2025, el Gran Fons Manolo Pardo. Como ya es...

La Medieval Xtrem Race llega a Xeraco el 24...

Xeraco acogerá, el próximo 24 de noviembre, la Medieval Xtrem Race, una carrera de obstáculos de 7...